Cerite 2016

Fuh.. lama rasenye aku menyepi dr blog ni. !! Bkn sbb tknkndh update cerite tp sibuk. . Sibuk dr awal tahun sampai lah harini.  Rasenye aku perlu juga luahkan kat sini memadangkan banyak je luahan yg aku luah kt sini.. yes di sini cerite sepanjang awal 2016 sampai lah tarikh hari ni..macam3 dh aku cube tknk cerite kt sini tp aku rase kt sini je tmptnye. Mcm novel plk aku rase kish cnta aku ni.  Kejap rapat kejap menjauh lpstu hilang then dtg balik.
First dengan someone ni. Die lelaki pangkal nme b. Kami rapat sekejap lps aku sttle segala urusan praktikal n research. Start lah kn bru pk pasal lelaki. Then ok rpt sampai lah dh start timbul rasa..yela sbb aku dh jnji kne lpekn dd sbb de dh kawen..tetibe kn die hilang..aku rase cm eh lelaki nii..memang nk kne..then tk rpt ngn spe2 .. konon tutup pntu hti..ok dh tutup dtg plk someone yg aku mint dr zaman dip..ntah cm ne blh tercontact ..then again he is letter A.. ok tkpe kawn2 aku sng dgn sikp die..tibe fuh hilang plk..ok tkpe that time tk rase lg sakit.. rpt blik dgn b.yg b ni berani nk mntk izin parents nk bawak anak dra klua tp aku je tk bg almt rumab..ok then die hilang lagi..mcm biskut kn ..kejap De kejap tkde.then aku pn mls dh nk pk.lntk ape nk jd..then tetibe ntah cm nee lps b hilang dtg plk g bukan nme sebenar.. tersuke tnpe sengaja sbb die frust n kiteorg rpt.luahkan perasaan tup2 tersuke tnpe sengaja.. dh mcm couple n aku pk laki ni serius kot n mybe he's the one.. tibe mne ntah silap nye die hilang jejak.. aku cbe cntct die buat bodoh so aku pn decide ok aku tkkn dh kot nk rpt dgn mne2 lelaki.. tkkn n dh tknk.sakit nye bile nk move on mcm2 dugaan.. sbr lagi wktu tu..so bz kn diri dengan family members semua.rht kn diri puas2 n tngglkn kngn phit kt lua malaysia.. awal bulan 8 dh start bz dengan kerja tk pk dh pasal lelaki.. then tetibe jd rpt balik.tp sbb tk cye so let it b je la..cume ye masa skrg berlalu begitu pantas sedar tk sedar dh bulan 10.. yg tk bestnye bulan 10 aku terduga lagi oleh si a.. terjumpa tanpa sengaja tersuka tanpa sengaja dn tersayang tanpa sengaja akhirnye tk bersedia untuk keciwa.. dn again and again benda yg sme terjadi. Kali ni sumpah sedih.. tp gagah lagi tknk nges sbb die.. cuaca pn cm phm je.. erm ya allah jika benar die bukan jodohku lindungilah aku dr rasa kecewa tetapi jika die jodohku permudahkanlah segala urusan ku bersamanye..
and now aku sedang patah bati.. waaa serius oo sakit nyee

Comments

Popular posts from this blog

wish u happy birthday my bestie

last they update blog