coretan ku

setelah sekian lame menyepi dalam blog ni arini ku tulis kembali..banyak yang ingin ku tulis kerana tak mampu untuk pendam lagi..ermm mle Nye kisah aku dan die dd akhirnye kami tetap tidak mampu bersatu pabila die dengan sendirinye mengaku bahawa die akan mengahwini gadis pilihannya paada  bulan depan ataupun bulan 1 nanti.ape yg aku rase lepas dapat khabar berite tu.aku hanya rase kosong dan sedih kerana mungkin lepas ni kami tak akan contact.lame perhubungan kami tapi apekan daya die bakal mendirikan rumah tangganya..aku marah pun ye tapi aku malas dah nak amik tahu bia la allah mungkin akan gantikan dengan yang lebih baik.hidup ini panjang lagi cume sekarang  aku focus untuk habiskan ijazah aku sebagai memenuhi amanah arwah atukku. tapi tu lah tknk2 pn pk jugak oo.ape nii.hais.. hati please la

ckup lah pasal dd..hilangkanlah jejak die dari kau..die dah taknak kau..ermm..aku tk thu sejak bile terjatuh balik kt die walhal tkde pape pun cme time final lepas lah die datang bagi aku semangat balik time aku tengah strun..ggle untuk final sem.die banyak bagi aku semangat.die jugak lah tmn aku untuk aku habiskam paper terakhir untuk sem akhir..aku tkleh tido die lah tmn.. pastu kami senyap kjp tetibe bile aku ade masalah eh die jugak lah yang dapat rase..kenapa allah gerakkan hati die ..tapi bile kemarin die ckp die nak kawen dgn waie and layan msg aku pn dh tknk eii terasa nk ku hempuk mke die kt dindding...geramnyeee ok malas lah pk lantak..enjoy dulu..enkoy lah sgt kan.

ya allah berikanlah yg terbaik buatku

Comments

Popular posts from this blog

wish u happy birthday my bestie

last they update blog