hati terluka lagi



ya allah hati ku terduga lagi ..herm dah takdir kot..dh ku kunci hati ini supaya tak suka pade siapa pn tp knpe wujudnye jugak perasaan tu akhirnye ku terluka lagi..hermm sedih tapi hati aku menangis di dalam..air mate tiade untuknya..rezeki tidak berpihak padeku..ermm mungkin memang takkn bercinta dah kot..hanya berada di tempat yang sama..penat aku terus melangkah tapi aku tetap rase berada di tempat yang sama.bila dh selesa pasti ade masalah..kenapa cam ni..takkn lah dd tu jodoh aku..takkn mungkin sbb mgkin die dh bahagia dgn wanie.itu pilihannya aku takkn penah halang lagi..ckop tempoh yang aku berikan padenya..sudah cukup.. no dd in my life.ha mggkin mulut aku masin jodoh ku family yang aturkan..haha pujuk hati supaya redha yang muhammad asyraf itu hanyalah teman tapi mesra..tapi bila perasaan ni datang mcm mane ni..aku dah lah tak layak dengan diee..ermm mohon hati jadi sado blh.tkyh nk bcnte skrg la..layan je semua nye sme..sikit lg nk habis bljr pastu spe masuk minang kawen je..tu lh jodoh,,ernn cume skrg perlu waktu unutk perbetulkan kapal yang tengah karam nii..n mesti lh bile dh jdy aku nk sbokkan diri dgn sukan n kerja..mkn tolak tepi lah..sbokkn je terus diri tu..ok nekad pe nk jadi jadi lah..ttp pntu hati serapatnya...ok got to go








sakitnye tu di sini <3 p="">

Comments

Popular posts from this blog

wish u happy birthday my bestie

last they update blog