imbas kembali

herm lame rase tk update blog ni..sbb nye mmg tgh tkde mase..herm nk kongsi sedikit kisah kisah yg buatkn aku patah hati jugaklah..sedih sbb nye tu lah bile dh selesa berkawan lain plk jadinya..bile org sedang hangat bercinte kawan pn boleh lupe..ni terjadi pade wktu bff aku sedang sibuk sgt bercinta..pn jugak lh terasa hati gile dgn bff aku tp aku syg jd bnde tu aku lpskn cm tu.herm dh bkk pntu hti aku org tu plk boleh game aku..sedih gile..nme die tk perlu untuk aku sebut ckop lah aku ktekn nme singkatn die AA..aku mle senang akan sikapnya pabila balik dr karisma..kami rpt lpstu kmi jarang..pnh stu wktu tu die baik sgt ngan aku..phm sgt akn keaadaan diriku wlpn aku tk pnh bgthu die..die smoke tu aku tk gmr..tp silap aku mgkin tlmpau bhrp akhirnye aku perasan die mkin jauh dgn diriku..lpstu hari ni hari lahirnye dn aku nmpk kekasih hatinye..sedih kn rasee tp bia lah aku mls nk layan.biasalah lelaki dtg dn pergi taburkn jnji manis bagai..trus aku delete no telefon de.mls nk cntct die lagi..bialah die dh pnye teman istimewa..end story about him

Oh lpe plk nk cte pasal A jugak..hahah the best things is semua yg sku rpt n yg aku knl semua huruf A..hahaha oh erm ni cte oasal A senior aku jugak.herm die lgi lah buat sku bnci trus sbbnye ku pk oan lelaki ni baik..mle2 kte jtuh hti n syg aku smua cme wktu tu aku cuba untuk mncintainys tp amik masa..memang aku bhrp kt dd tp aku tk rase dd tu milik aku.aku sedih sbb dd ckp die tknk cntct aku los insiden mlm tu tk lme lpstu aku tegerk nk stalk si A ni..hermm rupenye die tk jujur kt aku..penyudhnye ade pompuan lain trus aku fed up gile.kte syg semua bagai tp hermm biasalh lelaki kn..ttp cte sal die pasal seorg lagi ni nme die pn A tp aku ske glrkn die abg katang

Hahah si A ni kire die junior aku tp sme umur dgn aku..before this die uitm arau..hahha tk thu cm ne kmi boleh rot..nk kte die poyo tu ade lah jugak sikit.kmi knl lps event fit attack tu..huhuh wktu tu tk thu knpe blh ngam ngn die mlm tu..dok main kutip2 sampah semua..betuka no telefon semua lpstu keep on text each other..mmg best sgt wktu tu tp again die jugak makin menjauh pabila aku sudah senang akn dirinye..sedihh jugak lah wktu tu tp kmi cntct blik tp sgt jrang smpailai trkntoi aku ske die..suke tk semestinye cinta..hanya suke n senang nk cnta hahaha tk kot..mgkin die fobia jugak kot..die lelaki yg pelik ..tp yg best tu die tk merokok.hahah nk jdikn future husband aku tk kot..penyudh nye kmi lost contact..sedih wktu tu..mmg sedih gile last cll gyut lpstu tkda..herm knpe lelaki suke bg hrpn lpstu memusnhkn begitu sje.mcm mne lh aku nk klua dr kepopong aku tu..haiss ok  pasal die dh hbis.die pn dh buat aku kecewa.bayangkan hati aku ni bile dh trbukk sng je rpt

Hah last ni pn letter A..die dk mersing..huhuh aku ngan die classmate..herm selesa gile kawan ngan die tp kn die ni aku dgr cm mls sikit bab2 stdy.herm tp aku tgk die ok je.aku mle sng ngan die.smpai hti aku terdetik nk kawan..tp de stu insiden tu die buat aku kecewa..lme tu aku tk cntct die n ternyata die tk cri pn..die mmg leaki yg lgkp bg sku tp die tk sudi dgn aku tkkn aku nk pkse..penyudhnye aku mls nk cntct beriye dgn die..hermm sedihkn semua tk mnjdi

Ni semua angkre dd.klau dd tk buay aku seperti mainan aku tk kn jd lain..penyudhnye bile dh kne cm ni aku ttp pntu hti.herm tnggu jodoh jelah tk pn ssh2 bia mak n ayah je cri..klau dh die org suke bekenan aku setuju je..skrg ni aku boleh mgkin hdp tnpe dd wlpn kdg rndu sgt tp rndu kngn bkn die..ckoplah tempoh aku ngan die..skrg ni pn tk thu kt me dh die..tk pnh nk serius dlm percintaan.

Jd tu je kisah imbas kembali pade kli ini

Comments

Popular posts from this blog

wish u happy birthday my bestie

last they update blog