FINAL EXAM IS AROUND THE CORNER

Ok diam tk diam dh masuk bulan 12.. ni mknenye tingaal lagi beapa minggu aku nk final. jangan tnye persediaan untuk final.. haru biru rase sem ni ..dengan study ntah ke mane dgn masalah kawan nye..haisss buat diri ini ketike ini wktu ini seperti dalam ombak..hais nk buat cm ne semua yang berlaku ada sebabnya..adatlah setiap kali nk final pastu ade dugaannya..ya allah tabahkan hatimu..aku tekad nk capai 3 pointer...tolong lah setahun lagi nk habis belajar..hais tknk lah jdi cm dip..masalah kawan lantaklah..tk mati pn tkde kau kawan,,mntk diselesaikan cara elok tknk nk cre kasar amik la..sorry kawan untuk aku tgur kau balik mcm biase mungkin ssh..kau dh pnah fitnah kat aku lepastu tk rti nk mntk maaf so btter aku tkyh nk bebrbaik dgn kau..g lantak dr aku pening pk kan kau baiklah aku pk bnde lain wlpn bnde ni kacau aku..rase nk g dpn2 muke kau and lempang kau..baru puas hati aku,,sedap sgt ngate aku kan itu ini dh kne penampar baru thu..kau pndai nak nasiht org tp kau punya adab perghh superb..ni lah agaknye masalah orang pandai tp adab kurang..agknye tk bljr kot peradaban..bia miskin harta tp kaya adab bukan kaya harta tp miskin adab..tu lagi bodoh tahu tk..kau cte lain kt org lain..kau pusing cte macam ape je at last org pk kau betul..wei kau kan dh biase tegakkan benang yang basah...sush kalau org bodoh cm aku ni..layak jadi balaci kau je tp sorry ar beb aku tknk dh jd balaci kau..ok nnty smbung,,,banyak nk story niii ..hahah padehal tajuk tkde kene mengena ngan isi,lantak lah blog aku aku boleh update ape aku suka,ngeh2

Comments

Popular posts from this blog

wish u happy birthday my bestie

last they update blog