tarikh berkahir nya praktikal aku telah di ubah

dengan izin nya aku habis praktikal awal iaitu pada 050613...so cte die mmg habis je praktikal tu mlm tu aku terus balik singapore..
sedih nye nk kene tingglkan wrge SnRC..kat status aku aku gembira kan tp sbenrnya dalaman aku sedih...
nnty dah tak dapt dh nk begurau senda dengan deme2 sume..huhuhu sedihnya...
patutnya aku tak dpt pun habis awal tp disebbkan aku tak terlibat dengan event hari jumaat yang berlangsung di UKM .so secara automatiknya aku habis awl lah..
plus2 mlm tu terus shoot g singapore..dpt lah aku lpskn rndu lagi..wehoo tp sebelm nk balik singapore cte die mmg kne sttlekn brg nk ke jengka lah..haha dah cm thun lps ..
 tkpe yang penting dapt balik singapore..


heheh tp sedih sangat nak tinggalkan mereka2 ni...huhu tkpelh nnty de rezeki jmpe lah lagi..
bye

Comments

Popular posts from this blog

wish u happy birthday my bestie

last they update blog